Jumaat, 7 Mac 2014

The Prime AndroGuard with Testofen

Wow best gila aku pancut malam tadi! Rasa macam bergetar seluruh badan aku. Terkemut-kemut bontot ke depan meletuskan nutfah yang kutahan sepanjang hari tu. Kagum aku bila tengok kelajuan tembakan aku yg mengenai dinding shower.

Kalau tangan aku satu lagi tak sibuk main puting, sudah tentulah aku boleh tangkap momen ni. Maklumlah dah lama tak pancut macam begini punya sedap!

Mulanya aku macam takde mood sangat nak lancap. Walaupun boboi mengeras, tapi badan mcm letih sangat. Sesambil video call dgn satu bottom yg aku tgh adjust2 aku just usap2 aje batang. Lama jugak aku rasa aku buat cam tu. Sekitar setengah jam.

Lepas dah habis video call, nafsu pulak naik. Tak nak kotorkan katil aku lari ke shower dan teruskan lancap dan pancut kat situ.

Sekali pancut masih tak puas lagi tu. Batang masih stim. Nak lancap lagi lepas tu tapi dah ngantuk sangat. Jadi aku urut2 pelan sampai lah aku tertidur.

Pagi ni masih horny lagi... Adoooiiii... Hahaha... Matilah, takan nak melancap waktu kerja kan?


Selain Catuaba dan Nu-Prep Tongkat Ali tu, aku dah start ambil ni jugak. Fungsinya pun lebih kurang jugak menyemarakkan nafsu jantan.Cuma yg aku faham menda ni ,cam dia menghalang penukaran Testosteron ke Endrogen. Jadi kitar Testosteron lelaki akan lebih tinggi lah.

Mmg ambil menda alah ni, badan rasa cam bertenaga jugak. Kandungan dia ada Korean Panax. Kalau korang nak cuba cariklah kat Watson atau Guardian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan