Sabtu, 8 Mac 2014

Susut 2kg!


Terkesima.

Kalau aku yg kena rawat dokter mcm ni tak tau lah. Bergetar jantung. Tak berani nak pandang terus mata. Hak hak hak... Silap2 sakit berpanjangan. Nak terus lama duk spital supaya boleh tatap susuk tubuh kacak doktor ni. Boleh?

Tak boleh ah. Sbb aku tak sakit pun.

Yg sakit aku sekarang ialah hati. Sakit hati sebab perot aku makin terjojol ke depan. Baru fikir nak dating satu bottom cute. Dah pilih baju nak pakai. Baju tu pulak jenis show off btk badan. Yg bhg dada dan shoulder tu dah cantik tapi tetiba pulak bahagian tgh bikin spoil... Grrrr...

Rasanya hari2 jugak aku buat kardio, tapi kenapa macam takde perubahan pada saiz ukur pinggang aku. Diet aku ke yg tak kena?

Mungkin jugak.

Tak pelah. Dalam dua minggu ni aku cuba susutkan dua kilo. Utk permulaan aku kurangkan dulu makan nasi dan minuman manis. Kalau macam takde perubahan terpaksalah pakai baju lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan