Selasa, 3 Disember 2013

Bila Terjumpa Crush Lama

Tahan hati aje lah...

Berlagak biasa dan buat-buat sibuk.

Bolehlah. Berjaya jugak. Walaupun hakikatnya, kaku dihati. Rasa-rasa utk watak tu tadi, layak aku dicalonkan utk kategori pelakon berlagak-cool-depan-crush. Menang tak janji lah kan?

Tahun ni aku mcm "sedap" sikit... Lepas tak jadi dgn ex aku tu, aku masuk gym... Tekad nak badan berketul sambil lepas geram. Badan tak katang mana pun ekceli tapi kalau pakai baju body fit tu, ada jugaklah mata melirik.

Sedap tak sedap? Cuma hati aje tak berapa nak sedap. Mula-mula rasa okay, ada orang offer diri jadi adik... tapi lama-lama... Aik, pesal macam nak sama aje dgn ex aku ni?

Alkisahnya, terpaksalah tolak hidup-hidup. Yg tak faham, terpaksalah tinggalkan mcm tu je.

Bukan pemilih, cuma berhati-hati. Tak nak berulang cerita lama.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan